niedziela, 8 września 2013

(nie) WAŻNE

Po długim nieobecności na blogu, w końcu daję o sobie znać. Podjęłam już decyzję. Dla niektórych może to być smutne, dla niektórych dobre rozwiązanie, ale to nie ode mnie zależy.
Odchodzę.
Nesty i Lucky nie będą już w Sforze. Nie zostaje ona jednak na zawsze zamknięta. Nie.
Zostanie ona oddana wybranej chętnej osobie. Osoby, które chcą przejąć ode mnie SPD niech piszą o tym w komentarzach. Uzasadnijcie, dlaczego właśnie wy, a ja wybiorę jednego z was.
Aha.
BARDZO WAŻNE.
Nesso, San i Bronx - napiszcie mi, co mam myśleć o was (czy chcecie zostać itd.)
~Nesty

19 komentarzy:

  1. Szkoda , że odchodzisz ;c niestety twoja decyzja.

    Sforę może oddaj nw Rudemu albo Jessy lub kto inny, tej osobie której tak bardzo ufasz ta osoba nada się. :) Jak by to była Jessy to bym się zajmowała sforą codziennie bym się nią opiekowała. Bym dbała , bym robiła tak aby każdemu się podobało , starała się jak najlepiej. :) Twoja decyzja ty decyduj.
    ~Jessy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz... Nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, ale mówi się trudno. Pamiętaj, że bez Ciebie to nie to samo...
    Dlaczego ja mam przejąć SPD?
    Ponieważ to pierwsza Sfora do której dołączyłam. Może nie byłam tu pierwsza, ale mogę z ręką na sercu rzec, że przeczytałam ze zrozumieniem każdy post i znam wszystkie psy. To dzięki Sforze Psiej Duszy powstała Sfora Psiego Głosu. To dzięki Sforze Psiej Duszy poznałam tyle wspaniałych ludzi. To tu nauczyłam się pisać opowiadania. To tu spędziłam tyle wspaniałych chwil!
    Na Sforze Psiej Duszy zależy mi bardzo i jej nigdy nie opuszczę. Jestem doświadczoną blogerką, mam dużo czasu, pomysłów, rozwiązań i znajomych, którym mogę ufać. W każdej niemalże chwili mogę dodać opowiadanie, psa, czy sama napisać długą historię. Poświęcę się dla SPD, jeśli tylko będę musiała. Jestem raczej miła... Nie, na serio jestem miła i dobra, co myślę, że tu się przyda.
    Obiecuję, że zajmę się Sforą tak bardzo, jak tylko będę mogła i wiedz, że możesz mi ufać. Jeszcze nikogo to nie zgubiło i nikogo nie zgubi. Mam wiele osób, które mogą to potwierdzić.
    Nie byłam zbyt aktywna, ale powód był prosty - nikt mnie nie zauważał, oprócz moich prawdziwych znajomych. Szkoda, bo nie zdążyłam pokazać, na co mnie stać.
    Znasz mnie krótko, ale myślę, że dostatecznie. I, nie chwaląc się, piszę całkiem dobre opowiadania ;)
    Wielka szkoda, że musisz odejść i mam nadzieję, że wrócisz, chociaż jako zwykły członek, nawet nieaktywny...
    ~ Twoi zawsze oddani - Aksim i Veara

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak!
    Miałam nadzieję, że do tego nie dojdzie :'<
    No cóż, to za pewne ostateczna decyzja. Wiele osób teraz będzie chciało przejąć sforę, ale to nie będzie ta sama SPD bez naszej kochanej alfy!
    Jeśli chodzi o mnie- jestem otwarta, i jeśli masz do mnie zaufanie, dla dobra sfory, mogę ją przejąć, I zrobię dla niej wszystko, co mogę, ale pewnie jest wiele innych psów, którym ufasz bardziej. Mnie nie zależałoby na ,,aflie" tylko na sforze.
    Choć przyznam, że bardzo smutno będzie tu bez Ciebie!
    To nie będzia ta sama sfora, nigdy nie będzie bez Nesty i Lucky'ego!
    Jednak żyjemy dalej, a ty, nie wątpię, przekażesz ją komuś, kto zrobi dla niej wszystko, co może. Jeżeli chodzi o mnie, to jestem otwarta, ale decyzja pozostaej twoja.
    Wierzę, że wybierz dobrze, i mam prywatną prośbę- odwiedzaj czasami SPD! Nikt tu o tobie nie zapomni- już ja tego dopilnuje!
    ~~Oddany Rudy (Snowiee, Szasta)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szok, zdziwienie, rozpacz... Trzy słowa najlepiej opisujące moją reakcję. Pierwsze co pomyślałam? "To nie może być prawda!" Niestety ilekroć odświeżałam stronę wciąż widziałam to samo. Nigdy bym nie sądziła, że jedno słowo może tak bardzo odmienić czyjeś życie ale jednak może tak być. Czy zostanę? Oczywiście, że tak. Nie mogę zostawić tylu wspomnień. Ta sfora dokonała we mnie niesamowitej przemiany. Chcę tu pozostać aż do samego końca. Jednak informacja o Twoim odejściu nie pozostanie dla mnie obojętna. Nie mogę, w takim wypadku jest to dla mnie zawiele. Nie wiem jeszcze co o tym wszystkim powiedzą Nesso i San. Ale ja podjęłam już decyzję. Pozostanę w sforze jednak rezygnuję całkowicie i nieodwołalnie ze stanowiska bety. Są dla mnie rzeczy o wiele warzniejsze niż to. Nie chcę być alfą ani bętą. Chcę po prostu być z wami. Chcę kontynuować te wspaniałą historię, którą przyszło nam zacząć właśnie dzięki Tobie Nesty. Dziękuję ci za to, że byłaś a dla mnie wciąż jesteś i zawsze będziesz wspaniałą alfą. Mam tylko nadzieję, że wybierzesz dobrze a nowi admini sprawią, że na zawsze zostanie zapamiętana alfa Nesty, założycielka sfory. Liczę także na to, że chodź nie będziesz już członkiem sfory wciąż będziesz kimś na kogo możemy liczyć. Nie wiem co jeszcze napisać. Gdybym miała opisać wszystko co w tej chwili czuję mogło by mi zabraknąć miejsca. Dlatego raczej na tym zakończę. Nie opuszczę sfory ale betą już nie będę.

    ~Bronx~

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda niestety,że odchodzisz....Bardzo...Nigdy nie zapomnę o tobie!Zawsze pozostaniesz w naszych sercach.
    No i jestem chętna na przejęcie SPD...
    ~Sasza i spółka ....
    Niestety nic dodac nic ująć wszystcy dobrze napisali!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam właścicielkę Veary i Aksima!!! Ma naprawdę wiele pomysłów, jest aktywna i kreatywna. Dobrze ją znam i wiem że jest idealną osobą na przejęcie Sfory.
    Kumpel100
    ~ Sveri

    OdpowiedzUsuń
  7. Również popieram Aksima i Vearę. Poza tym chciałabym przejąć stanowisko Bety po Bronx'ie,oczywiście za zgodą dawnej i nowej Alfy oraz Samicy Beta (jeśli zostanie).
    ~Casy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym głupio czuł się na stanowisku alfy, bo kiedyś zajmowała je tak wspaniała osoba, a ja nie umiałbym, godnie zająć.
    Natomiast, jeśli mogę kogoś polecić, to właścicielka Rudego, będzie świetną osobą, na to stanowisko. Jest godna zaufania, każdy swój blog traktuje bardzo opiekuńczo, i o niego dba. Poza tym, jest doświadczoną, kreatywną blogerką, więc SPD na pewno pod jej wodzą nie zginie!
    Wiele osób poleca jej blogi, albo je przekazuje, i jeszcze nikt na tym źle nie wyszedł!
    I zawsze może Ci go ona oddać spowrotem.
    ~~Właściciel Niny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka szkoda. Ta szkoda nie będzie taka sama jak wtedy kiedy ty byłaś. Oddaj sforę osobie której najbardziej ufasz. Możesz się niektórych popytać. Byłaś najlepszą Alfą i masz najfajniejszego bloga. Gdyś mnie wybrała bym się opiekowała SPD. Wiem jak to jest prowadzić bloga, ponieważ mam już jednego bloga (drugi jest w drodze). Więc tak jak mówiłam bym się opiekowała SPD, ciągle siedzę na howrse. Ale wybór należy do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten post nie jest już ważny, bo tak postanowił Alg Nesty. :3
    A ty mi tu nie marudź Julga tylko ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie należę co prawda do tej sfory, weszłam tu bo źle kliknęłam. Przeczytałam post i jedyne co mogę zrobić to polecić Annę L. Jest sumienna, pracowita i oddana, w praktycznie każdych warunkach znajdzie internet i sprawdzi co się dzieje. Gdy wysyłasz do niej opowiadanie nie przeleży się nieprzeczytane dłużej niż godzinę. Jest odpowiedzialna- prowadzi SPG. Efekty jej pracy możecie zobaczyć, gdy SPG skończy przebudowę.
    Wiem co mówię. A raczej piszę.
    Wiem, bo opisuję moją najlepszą przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sfora zostaje, i nie będzie prowadzona przez nikogo innego tylko Alfę - Nesty.

      Usuń
  12. Nesty i ktoś inny będzie rządził sforą.

    OdpowiedzUsuń