piątek, 19 kwietnia 2013

Nowy członek - Dirk!


Imię: Dirk
Wiek: 3 lata
Płeć: Samiec
Rasa: Samoyed
Cechy: Przyjacielski, towarzyski, nie lubi się nudzić, zawsze chętnie doradzi i wysłucha innych
Stanowisko: Wypatrujący
Żywioł: lód, powietrze
Moce: potrafi zamrozić wszystko od samego spojrzenia, może wywołać wichurę i ją uspokoić, lodowa zbroja
Partner: Zakochany w Tośce
Potomstwo: Nie ma
Rodzina: Mama - Iskra, tata - Piorun, dwóch braci - Kasan i Churagan
Historia: Urodziłem się daleko w bardzo mroźych terenach i tam też spędziłem połowę swojego życia. Życie tam nauczyło mnie wytrzymałości i jak przetrwać samemu. Pewnego dnia na nasze tereny przybył inny pies, opowiadał o zielonych i pełnych kwiatów łąkach. Pragnąłem je zobaczyć więc wyruszyłem w podróż. Podróżowałem miesiące i lata. Widziałem dużo pięknych miejsc lecz ciągle było mi mało i podróżwałme dalej. Pewnego dnia natknąłem się na sforę do której dołaczyłem.
Nick na howrse.pl: olga226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz