piątek, 5 kwietnia 2013

Od Roxy


Spacerowałam spokojnie po łące.Wciąż nie wierzyłam , że tu jestem.Szczerze mówiąc od mojej ucieczki , jestem pierwszy raz w stadzie.To dla mnie zupełna nowość.Kiedyś byłam Alfą.Ale powiem szczerze że chciałam , żeby mnie traktowali jak normalnego psa.Niestety , tak nie było.Uciekłam i nigdy tam nie wrócę...Spacerowałam spokojnie po lesie.Z moich zamyśleń wyrwał mnie głos jakiegoś psa :
- Roxy ? - zapytała niepewnie jakaś samica.
- Tak , o co chodzi ? - zapytałam odwracając się.Dopiero wtedy zauważyłam że to Alfa.
- Witaj Nesty - powiedziałam i uśmiechnęłam się.
- Witaj.Jesteś nowa , więc chciałam zapytać jak ci się tu podoba.
- Jest naprawdę cudownie.Tereny są piękne , atmosfera naprawdę miła.Po prostu raj na ziemi ! - opowiadałam uradowana - co prawda nie znam jeszcze nikogo , ale to da się nadrobić ! - puściłam do niej oko.
- Mam dla ciebie ważne wieści , ale to w mojej jaskini - zapraszam - powiedziała i ruszyłyśmy.
Po drodze Alfa , ku mojemu zdziwieniu pokazała mi Magiczne Miejsce.Lecz jest w nim coś takiego , że jak z niego wyjdziesz to nie pamiętasz jak się do niego idzie...Zapamiętała to tylko ona.Wkrótce dotarłyśmy na miejsce.Weszłyśmy do jaskini.
- A więc ? - zapytałam.
Nesty powiedziała :

< Nesty ? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz