środa, 3 kwietnia 2013

Nowy członek - Roxy!


Imię: Roxy
Wiek: 2 lata
Płeć: samica
Rasa: Cavalier King Chans Spaniel
Cechy: przyjacielska , miła , romantyczna , odważna , zwariowana , kocha adrenalinę i ryzyko , zwinna , szybka
Stanowisko: strażniczka
Żywioł: ogień i woda
Moce: wszystko związane z żywiołem , zmiana w dowolne stworzenie na ziemi , zmiana w postać z ognia i wody , teleportacja , strasznie szybko biega (może okrążyć ziemię w 5 sekund)
Partner: szuka
Potomstwo: brak
Rodzina : Mama Kissa Ojciec Diament
Historia: Urodziłam się jako Alfa , byłam ich jedyną córką.We mnie pokładali wszelkie nadzieje.Miałam tego dosyć.Odeszłam z powodu zbyt wielkiego ciężaru.Długo błąkałam się po świecie , raz prawie zmarłam.W końcu dotarłam tutaj i zostałam.
Nick na howrse.pl: Julcianow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz