piątek, 19 kwietnia 2013

Od Bronxa - CD historii San

Najpierw poszliśmy na łąkę. Były tam inne psy, przywitaliśmy się z nimi a ja powiedziałem:
- To jest nasza łąka, ale to miejsce pewnie już znasz bo spędzamy tu większość czasu.
- Tak. - uśmiechnęła się San a ja odwzajemniłem się tym samym.
Następnie zaprowadziłem San do pasma gór Fesens. Wdrapaliśmy się na jednej z pagórków. Nie był za wysoki ale i tak widok był dość ciekawy.
- I jak podoba ci się? - zapytałem
- Tak, jest pięknie. - odpowiedział San.
- W takim razie chodź, pokażę ci coś jeszcze.
Przeprowadziłem San przez kilka rzadkich lasków będących w tych górach aż w końcu doszliśmy do jednego większego i bardziej zalesionego. Przeszliśmy kilka metrów a naszym oczom ukazała się nieduża łąka w całości otoczona przez gęsty las. Polana była cała pokryta małymi fioletowymi kwiatkami.



- I jak ci się podoba San?

<San i co, podoba się?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz