niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Nesso - CD historii Lulu i Od Saszy - CD historii Lulu

Jako, że oba psy wysłały prawie w tym samym czasie opowiadania - zamieszczam je 2, a Lulu może wybrać jedno do dokończenia.

Od Nesso 

-Co ty tutaj robisz ? - zapytałem zdziwiony
-Utknęłam.-odparła
-Nesso , miło mi.-przedstawiłem się - Może pomogę ?
-Lulu , prosiła bym.-powiedziała
Nie trwało to krócej niż 5 minut.
Rozbiłem deski i Lulu mogła wyciągnąć łapę.
-Już.Nie trzeba było się tak martwić.-zaśmiałem się
-Dziękuję Ci Nesso. Nie wiem co bym zrobiła gdyby się nikt tutaj nie pojawił.-powiedziała Lulu
-Ale pojawiłem się ja . - odparłem zamyślony- Jesteś nowa ?


 Od  Saszy




Przechadzałem się w tym czasie.Było miło,aż nagle usłyszałem jakiś dźwięk.Było to jakieś wołanie.Słyszałem:
-Czy ktoś mi pomoże?
Wyskoczyłem zza ciemnego krzaka,a tam była piękna suczka z łapą w jakieś desce.Podszedłem do niej i pogryzłem tą deskę,w której miała łapkę.
-Dziękuje ci.
-Nie ma za co jestem Sasza,a ty?
-Ja jestem Lulubelle,ale mów mi Lulu.
-No dobrze Lulu.Co tu robiłaś?
-Ja przechadzałam się tutaj po tym wagonie.
-Aha ciekawska jesteś co nie?
-No i to jak-uśmiechnęła się.
-Muszę ci coś powiedzieć.
-Co?spytała się.
-Masz ładny uśmiech i futro.
<Lulu>

11 komentarzy:

  1. I jak tu wybrać jedno ja się pytam T.T
    ~Lulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale innego wyjścia nie miałam : ) To było najsprawiedliwsze.

      Usuń
  2. Ale teraz to ja musiałam dokonywać wyboru T.T Jesteś okrótna ;_;
    ~Lulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foched xd Podlizał Ci się wilczek to wybrałaś jego opo.


      -Nesso CC;

      Usuń
    2. EEE... T.T Wiedziałm, ze to się tak skończy ;;_;; teraz Nesso mnie znienawidzi ;;_;;

      Usuń
    3. Nesso lubi wszystkich ;3 Tylko stwierdza fakty xd


      -Nesso

      Usuń
    4. Przykro mi, że tak mówisz ;_;

      Usuń
    5. Ejże , Nesso smuta jak inni smutają ;__; <3


      -Nesso

      Usuń
    6. Przestańcie smutać, ploseee
      Gawd... Zła, zła Lulu

      ~Lulu

      Usuń
  3. Czyli Lulu ma jeszcze szanse napisać opo. z Nesso *_* Yay!

    ~Lulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma zawsze , jak każdy CC; xd


    -Nesso

    OdpowiedzUsuń