wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Lulu - CD historii Saszy


- Sasza, ja... nie wiem co powiedzieć... to... to... - Byłam zaskoczona, nie wiedziałam co powiedzieć.
Kompletnie się tego nie spodziewałam. Nie chciałam go urazić. Był bardzo miłym psem ale nie byłam gotowa. Nie wiedziałam czy coś do niego czuję. Chciałam aby został moim przyjacielem gdybym wiedziała, że tak bedzie zachowywała bym się inaczej. Czułam się winna. To przeze mnie, najpierw się z nim zaprzyjaźniłam a teraz złamię mu serce. Spanikowałam. Nie wiedząc co robić uciekłam jak najdalej zostawiając Saszę przy jeziorze. Było mi głupio zostawiać go tam ale nie wiedziałam co mam robić. Pobiegłam do lasku. Zaczęłam płakać. Co jeśli przez takie coś on mnie znienawidzi. Doskonale bym go wtedy zrozumiała, sama zaczęłam siebie nienawidzić. Usiadłam na jakimś kamieniu, z oczu leciały mi łzy. Nagle usłyszałam szelest, z pomiędzy drzew wyszła Nesty.
- Co się stało? - zapytała
- Ja... to... wtedy... - nie mogłam się wysłowić a Nesty patrzała na mnie zaniepokojona.

<Nesty, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz