piątek, 5 kwietnia 2013

Od Eriksa

Wydawało mi się, że jeszcze wczoraj odszedłem od Sfory Dzikich Psów. Naprawdę minęły już 2 lata. Wciąż pamiętałem krzyk Peri'ego - samca Alfy. Dowiedział się, że mam żywioł czasu i samica alfa chciała mnie zabić. Lecz on się nie zgodził. Chciał wydalić mnie z terenów Sfory na zawsze i tak się stało. Moi rodzice byli Betami, ale oni także mnie nienawidzili. Jedyną moją bratnią duszą był mój brat Kai. Zawsze przychodziłem się z nim spotkać. Spotykałem się z nim przy murze naszego stada. Kiedy miałem rok, nakryli nas i Kai'a też wyrzucili. Rozstaliśmy się po kilku dniach. Kiedy napadli na nas kłusownicy Kai spadł z urwiska. Chciałem go ratować, ale musiałem uciekać przed kłusownikami. Myślałem tak kiedy wpadłem na pewną samicę. Była Borderem Collie. Spojrzeliśmy na siebie

<Crazy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz