niedziela, 30 czerwca 2013

Komunikat nr. 4

1. Przepraszam, że tak długo (bo już ponad miesiąc) nie pisałam słowa od siebie, ale zawsze coś stawało mi na drodze i w końcu nie dążyłam tego zrobić :/
2. Już od 18 czerwca na Sforze jest Para Beta - San i Bronx. Jestem pod wrażeniem ich oddaniu na tym Stanowisku, ponieważ dziennie umieszczają tysiące postów! Dziękuję wam :**
3. Ostatnio nastąpiło parę konfliktów, co do par. Bardzo was przepraszam, ale Młodym Bety i Alfy także muszą mieć partnera, który umiałby zająć się SPD, i któremu JA ufam. Takie rzeczy ustalajcie, proszę ze mną... Na prawdę mi przykro.
4. Nadeszły wakacje i już masa postów o nieobecnościach - to typowe. Żebyście jednak nie musieli przeszukiwać całego archiwum, zrobiłam informację "Nieobecni". Wystarczy tylko zerknąć w lewo i już będziecie wiedzieli, do kogo nie należy w oznaczonym terminie pisać.
5. Parę osób pytało mnie o Parę Gamma i teraz oficjalnie oznajmiam - nie, nie będzie jej na Sforze! Jest już wystarczająco dużo administratorów bloga, wystarczy.
6. Chcecie nowy wygląd SPD? Piszcie w komentarzach ; )
7. Administratorzy, nie wstydźcie się dodawać postów od siebie! Nie będę przecież zła xD Podsuwajcie mi też czasem jakieś pomysły na ulepszenie na ulepszenie Sfory, ankiety czy czego tam jeszcze. Sama sobie z tym nie poradzę ;3
8. Jesteście wspaniali! Mamy już 650 postów i prawie 19.000 wyświetleń! Dzięęęęki wam : )
~Nesty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz