poniedziałek, 24 czerwca 2013

Od Nari - CD historii Szena


Na słowa Szena moje serce się tak jakby złamało.Jak najszybciej pobiegłam do groty.Nie chciałam teraz nikogo widzieć.Schowałam się w najciemniejszym kącie groty,a z oczu zaczęły spływać kropla po kropli małe łzy.
***Kilka dni później***
Kiedy już się wypłakałam,a trwało to dość długo wyszłam na światło dzienne.Przechadzałam się nieopodal łąki.W trawie ujrzałam Szena,a po krótkiej chwili zza kwiatów wyłonił się pysk Bleu.Jeszcze niedawno myślałam o tym żeby się z nią zaprzyjaźnić.Teraz na jej widok odczuwałam złość i jednocześnie smutek.Wiedziałam już dlaczego Szen mnie nie kocha inaczej niż siostrę.Bo kocha Bleu.W głębi serca próbowałam to sobie jakoś wytłumaczyć
-Może los przygotował już dla mnie coś innego?Może nie jest mnie wart?-myślałam.
Lecz czasami nachodziły mnie też te złe myśli:
-Dlaczego on mnie nie chce?Może jestem brzydsza od Bleu i to dlatego?
Miałam już totalny mętlik w głowie.Gdy tak rozmyślała,m blisko łąki po jakimś czasie zauważył mnie Szen.Podszedł do mnie i powiedział:

(Szen CD?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz