środa, 26 czerwca 2013

Od Demona i Jessy


Spostrzegłem Jessy na horyzoncie.
-Cześć!!!-wykrzyczałem.
****
- Hej - powiedziałam
****
-Co tam u ciebie?-zapytałem i usiadłem na trawie.
****
- A nic - powiedziałam - a u ciebie jak z Niną ?
****
-Fajnie.To najlepsza partnerka jaką mogłem sobie wyobrazić!
****
- Hehe no to dobrze - powiedziałam - ja najbardziej kocham Rudego
****
-Widzisz.Miałaś rację dobrze,że odważyłem się jej powiedzieć co czuję.
****
- No widzisz - powiedziałam śmiejąc sie
****
-Serio wielkie dzięki.Jesteś prawdziwą przyjaciółką...
****
- No tak - powiedziałam przyszedł Rudy a do Demona Nina
****
Pocałowałem Ninę,a Jessy Rudego.
****
- No to co gdzie idziemy ? - zapytałam
****
-Przed siebie!-zaśmiałem się.
****
- Może nad Jezioro ?
****
-Dobra-powiedziałem w tym samym czasie co Rudy i Nina
***
- Ok
****
Poszlismy nad jezioro,a tam...
****
Rudy i Demon pchali mnie do wody gdzie zaczeliśmy się chlapać
****
Byliśmy po chwili cali mokrzy.
****
- Nina wskakuj - powiedziałam
*****
-Kochanie chodź.
Wrzuciłem Ninę do wody.
*****
- Ale wyglądacie - powiedziałam
****
-Ty tez nie lepiej wyglądasz...
****
- Cicho - powiedziałam wyszłam z wody
***
Zaśmiałem się
****
Demon i Rudy wyszli z wody i mnie wrzucili z powrotem
****
-I co nie śmiać się!
****
- Dobra ja na prawdę muszę już iść - powiedziałam
****
-Szkoda.Cześć!
****
- Pa - poszłam w las ale coś czułam że mnie śledzą
****
Poszliśmy za Jessy
****
Chciałam się steleportować ale postanowiłam ich przestraszyć
*****
Samica gdzieś zniknęła,ale niespodziewanie stała za nami....
****
- Bu - powiedziałam śmiejąc sie odwrócili się a mnie znowu tam nie było
****
-Gdzie ona jest?-zastanawiałem się.
****
Byłam nad nimi i się śmiałam gdy nagle spadłam. Ale umiałam latać więc nic mi się nie stało.
****
-Nieźle-powiedziałem
****
- I co idziecie tak cały czas za mną ?
****
-A jak?-zaśmiałem się.
***
- Aha - powiedziałam
****
-My musimy lecieć z Niną paaa
****
- Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz