wtorek, 25 czerwca 2013

Od Jessy i Rose

- Jessy, pójdziemy na polowanie? - zapytałam się.
***
- Okej - powiedziałam
***
- Rudy idziesz z nami na polowanie czy wolisz zostać? - zapytałam się Rudego.
***
- Wolę zostać a ty kochanie uważaj na siebie - powiedział samiec całując mnie w policzek
- No dobra - powiedziałam
***
Razem z Jess pobiegłyśmy na łąkę aby znaleźć coś do upolowania.
***
- Zobacz jeleń - powiedziałam
***
- Schowajmy się za krzakiem i bądźmy cicho - odpowiedziałam bardzo cicho.
***
- Okej - szepnęłam
***
Gdy tylko jeleń się zbliżył wyskoczyłyśmy na niego i go złapałyśmy.
***
Zaczęłyśmy się dzielić
***
Po posiłku położyłyśmy się w krzaki by odpocząć.
***
Przyszedł Rudy
- Hej jak tam po polowaniu ? - zapytał Rudy
***
- Dobrze - odpowiedziałam - tylko się spóźniłeś bo już wszystko zjadłyśmy.
***
-To nic nie jestem głodny - powiedział samiec
***
Jessy się uśmiechnęła i podeszła do Rudego.
***
- Kocham cię - powiedziałam
***
- Wiecie co, może nie będę wam przeszkadzać? - zapytałam
***
- Nie możesz zostać - powiedziałam
***
- Ale zbiera się na burzę lepiej pójdę - powiedziałam
***
- No dobrze to pa - powiedziałam
***
- Pa - odpowiedziałam i pobiegłam do swojej jaskini.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz