niedziela, 23 czerwca 2013

Od Asty - CD historii Roko




Wymknęłam się z jaskini i wybrałam na spacer. Poszłam w stronę jeziora. Szłam dość szybko, więc nie zauważyłam szczeniaka. Odwrócił się. Był przestraszony, nawet bardzo.
- Cz...cześć - wydobyłam z siebie, nawet pewnie. Oczy psa patrzyły prosto w moje. Widziałam w nich strach, ale i tak były piękne...
- Cześć - powiedział. Nadal był przestraszony, ale chyba trochę mniej - kim jesteś? - dopiero teraz zauważyłam, że ma w oczach łzy.
- Asta. A ty? Co ci się stało?
- Jestem Roko. Nic takiego... Wczoraj.. Mamę zabił mi wilk...
- Rozumiem, co czujesz... Ja też wczoraj straciłam rodzinę. Ale jesteś strasznie przestraszony...
- Coś widziałem, nie ważne...
- Na pewno?
- Tak. Nie widziałem cię wcześniej, jesteś nowa, tak?
- Tak. Lea jest moją nową mamą... Masz ochotę... się przejść?
< Roko? >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz