niedziela, 23 czerwca 2013

Od Szena - CD historii Bleu

- Chodź tu szybko! - zawołałem
Bleu po chwili była już koło mnie.
- Patrz. - wskazałem na ostrygi
- Przecież to zwykłę muszelki.
- Nie takie zwykłe - pokręciłęm przecząco głową - To ostrygi, wytwarzają perły.
- Na prawdę? - zapytała entuzjastycznie
- Przecież ciebie bym nie kłamał. - uśmiechnąłem się
- A tylko byś spróbował. - także się uśmiechnęła
Zaśmialiśmy się. Spojrzałem na zachodzące słońce. Znałem i umiałem już panować nad swoimi mocami. Mogłem z łatwością dowiedzieć się co by się stało gdybym powiedział Bleu co czuje ale nie chciałem jej tego robić. Nie robiłem tego ponieważ chciałem mieć pewność, że moje zachowanie i odpowiedzi nie będą kierowane tym co powiedziałem.
- Robi się ciemno. - stwierdziłęm i zapytałem - odprowadzić cię do domu?

<Bleu CD?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz