piątek, 28 czerwca 2013

Of Kira i Muse




- Hej jestem Kir - powiedziałem uśmiechając się - jak ci na imię ?
***
- witam...-popatrzyłam na psa - Jestem Muse, miło cię poznać.
***
- Mi także - powiedziałem - przejdziemy się ? - zaproponowałem
***
- No nie wiem...Trochę się źle czuje - odpowiedziałam
***
- Aha szkoda - powiedziałem trochę zasmucony
***
- Ale może jutro jak chcesz - uśmiechnęłam się
***
- No okej - powiedziałem uśmiechnięty - może odprowadzić cię ? - zapytałem rumieniąc się
***
- Okey, moja jaskinia jest koło wodospadu jak by co - powiedziałam
***
- A no to fajnie - powiedziałem - mam trochę już dość Shiv'a i Diany cały czas się kłócą
***
- No widzisz jak to jest - uśmiechnęłam się
***
- No niestety - powiedziałem - a teraz Diana mówi jak wróżbitka
***
Zaśmiałam się cicho,
- Okey, to chodźmy już bo czuję że będzie burza...
***
- No dobrze - powiedziałem doszliśmy do jaskini samica wtedy rzekła:
***
- Już grzmi...-ziewnęłam - Już jest lato i od razu burzę!
***
- No dobrze ja muszę iść pa - powiedziałem żegnając się z samicą
***
- pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz