sobota, 24 sierpnia 2013

Nowy członek - Hacziko!



Imię: Hacziko
Wiek: 2 lata
Płeć: samiec
Rasa: Akita Inu
Cechy: miły, wierny, przyjacielski, mądry, towarzyski, uczciwy, pomocny, energiczny
Stanowisko: wypatrujący
Żywioł: woda, powietrze
Moce: dobry słuch i węch, szybko biega, potrafi rozpoznać z dalekiej odległości
Partner: szuka
Potomstwo: brak
Rodzina: tata- Talarek, mama-Luna, rodzeństwo-brak
Historia: Gdy byłem jeszcze małym szczeniaczkiem moją rodzinę spotkało nie szczęście. Nasi opiekunowie postanowili wyjechać na wakacje, zostawiając nas samych w domu. Kiedy skończyło nam się jedzenie rodzice postanowili iść znaleźć coś. Mama przykryła mnie kocykiem i powiedziała,że za chwile wrócą, ale po wielu godzinach nie wrócili. postanowiłem ich poszukać lecz nie znalazłem za to odnalazłem SPD.
Nick na howrse.pl: TAMARA!!!

Cziko, dostajesz 15ż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz