czwartek, 22 sierpnia 2013

Nowy członek - Rosenrot!



Imię: Rosenrot (Rozenrod) , dla przyjaciół Ros (Roz)
Wiek: 1,3 lata
Płeć: samiec
Rasa: owczarek austaralijski z umaszczeniem Blue Merle
Cechy: wybuchowy, imprezowy, zawzięty, stanowczy, czasami wredny ale częściej miły i przyjazny
Stanowisko: Polujący
Żywioł: ziemia i powietrze
Moce: gdy jest zły wywołuje tornada, a kiedy jest w bojowym nastroju pęka ziemia
Partner: brak
Potomstwo: brak
Rodzina: brak
Historia: Jestem psem rock mena. Moje imię wzięło się z rockowej piosenki. Mój właściciel uczył mnie śpiewać, grać na gitarze elektrycznej i na perkusji. O dziwo udało mi się tego nauczyć. Moje moce zaczęły się ujawniać, ale tylko ujawniać. Występowałem razem z moim panem na światowych scenach muzycznych. Grałem z nim na koncertach i solo, czyli na koncertach dla psich aktorów i innych psich szych. Stałem się najbardziej rozpoznawalnym psem w swoim kraju i za granicą. Byłem już na trasach koncertowych i na prywatnych imprezach. Gdzie się nie pojawiłem zawsze byłem VIP'em. Pewnego ponurego dnia ćwiczyliśmy do koncertu. Zszedłem ze sceny i ruszyłem na zaplecze. W tedy jakiś obcy człowiek wsadził mnie do wora i zrobił coś żebym zasną kiedy się obudziłem byłem na tych terenach, czyli daleko od domu
Nick na howrse.pl: herma18



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz