czwartek, 29 sierpnia 2013

Proszę o przeczytanie!

Nie daję już rady z prowadzeniem Sfory. Te wszystkie wiadomości, tysiące postów do dokończenia... Nie mam po prostu już na to czasu. Do tego stała się ona strasznie pomieszana. Z powodów szybkiego wklejania nowych członków, czasami nie dodaję och do zakładki "żetony", albo "stanowiska", a potem zapominam o tym. Ponadto liczba waluty w Sforze nie jest przeglądana, ze znanych wam powodów. Jeżeli mam mówić szczerze, wkurza mnie już ona. Zastanawiam się nad zawieszeniem jej, labo oddaniem we właściwe ręce. Ustalę jeszcze parę rzeczy z Betami.
Już niedługo powinna się pojawić ankieta (jeżeli oczywiście starczy mi czasu :/). Do tego czasu piszcie, bardzo was proszę, wasze zdania w komentarzach.
Dziękuję za wyrozumiałość.
~Jessica19

12 komentarzy:

  1. Co? Och, nie... Sfora Psiej Duszy nie może zostać zawieszona :'(
    ~ Aksim i Veara

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sfora nie może zostać zawieszona!Nie może!Powiem coś na ten temat:
    ~Ta sfora jest cudowna!Nie może zostać usunięta,zawieszona!Najlepiej jakbyś Nesty odpozęła,a Bety,albo ktoś kto jest zaufany przejął ją na 2/3 tygodnie!

    Dopiero co założyliśmy sojusz,a nie chcę stracić takiego sojusznika!Wszyscy członkowie chyba są takiego samego zdania.Nesty zrób sobie "wakacje" od bloga.Wszystkie psy chętnie się zajmą sforą.Sama mam i te 30/40 wiadomości.Wiem co czujesz.Jest to trochę wkurzające,ale za nie długo to minie.Oczywiście masz dłużej tą sforę,a ja tylko ponad miesiąc...Masz doświadczenie.Chciałam odejść,ale ktoś mi nie dał.Tym kimś była Rose.Wszyscy trzymamy kciuki.Chcę,aby ta sfora była jak najdłużej!Ona funkcjonuje od 27 marca!Owszem może się trochę przemądrzam,ale ta sfora to życie wielu osób.Jedni piszą opowiadania inni nie.Może trzeba było,by usunąć tych co nie piszą opowiadań?Tego nie wiem,bo ty jesteś Alfą.Przeżyłam tyle chwil tu:
    -Jak znalazłaś partnera,
    -Wybory na Betę,
    -Jak Lulu odeszła,
    -Jak tu dołączyłam(28 marca)
    -Jak urodziły się szczeniaki,
    Czułam smutek i żal,gdy ktoś odchodził..
    A szczęścia,gdy przychodziły na świat szczeniaki,ktoś dołączył.
    -Nie jesteśmy najliczniejszą sforą,ale jesteśmy razem.Jesteśmy rodziną!Piękną,dużą,wspierającą się rodziną!
    Jeden za wszystkich i wszyscy za jednego!

    ~Sasza i spółka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się tylko podpisać pod powyższym tekstem. Zgadzam się! To wszystko to więcej niż jakaś zwykła, beznadziejna sfora piesków, które sobie żyją... Tu to wszystko ma sens mimo tej "zwykłości". Odpocznij, nie musisz tu cały czas być. Tylko... Nie odchodź na zawsze... Ani na bardzo długo...

      Usuń
    2. Dobrze mówisz.Nesty nie odchodź na zawsze!Ani na zbyt długo.

      ~Sasz i spółka

      Usuń
    3. Rozumiem was wszystkich... Ja też wcale a wcale nie chcę odchodzić, ale jeżeli tak dalej pójdzie, to po prostu nie wytrzymam.
      Mam jednak parę planów. Trzymajcie się w nadziei :)
      Obiecuję, że będę się starać znaleźć trochę czasu na tego bloga :*

      Usuń
    4. Prosze znajdź.Nawet jeśli tylko pół godziny wieczorem!

      Usuń
  3. Nie!!!SPD nie może zostać zawieszone!Dla mnie to tutaj wszystko się zaczęło.Tutaj zaczęła się moja przygoda z pisaniem opowiadań.To przez SPD stworzyłam własne stado!Przywiązałam się do psów za,które tutaj piszę.A jest ich aż trzy,a będzie pięć!
    ~Nula,Nari,Casy i niedługo jeszcze Chili i Nan

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie zawieszaj tego bloga! Tak bardzo proszę!!!!!

    ~ Rose i Sharon

    OdpowiedzUsuń
  5. Nesty ty nie możesz odejść! Ta sfora nie będzie mieć leprzej alfy, niż ty! Rozumie zmęczenie' bo z wiadomościami wszyscy walą do Ciebie. Mam propozycje: niec większosc opow będzie do bet, albo można też stworzyć ''psy gamma'' i to będą dwa najaktywniejsze' które będą też wstawiać opow. ( to nie musi być para, najlepiej dwa najbardziej zaufane' zorganizowane psy) Ta sfora bez ciie nie ędzie taka samasama ;(
    Proszę nie odchodż, znajdzie się pomoc!
    ~~ Oddan Rud

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń