sobota, 24 sierpnia 2013

Od Veary - CD historii Terra

Podeszliśmy do jaskini Alf. W środku kręcił się jeden pies, pewnie Nesty. Weszliśmy do środka. Popatrzyłam na psa. To był o dziwo Lucky.
- O, Veara, cześć. - przywitał się. - Co cię sprowadza?
- Nowy pies - wskazałam pyskiem Terra. - A ty co tu robisz sam?
- Potrzebuję eliksiru. O, jest!
Wziął w pysk fiolkę i wybiegł machając głową na pożegnanie.
- To był samiec Alfa? - spytał Terr.
- To był syn Alf. Rodziców musimy poszukać - mówiąc to już wychodziłam na zewnątrz.
Szliśmy po kolei po terenach, przy okazji Terr poznał nowe psy i okolice. W końcu, nad Jeziorem Ontar wpadłam na Nesso.
- Ups, sorry... - powiedziałam zanim zobaczyłam, kto to.
- Nic się nie stało, Veara. A to kto? - spytał patrząc na Terra.
- To jest Terr. Właśnie szukałam kogoś z Alf, a skoro znalazłam - to on chce dołączyć.
< Terr >



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz