niedziela, 18 sierpnia 2013

Nowy członek - Katy!


Imię: Katy
Wiek: 1 rok
Płeć: samica
Rasa: bichon frise
Cechy: przyjacielska, odważna, miła, towarzyska, tryskająca energią, roztrzepana
Stanowisko: Strażnik
Żywioł: natura
Moce: panuje nad wodą, ogniem, powietrzem i ziemią
Partner: szuka
Potomstwo: brak
Rodzina: nie zna
Historia: Od razu po urodzeniu zabrali mnie do schroniska.Z tamtąd od razu zabrali mnie jacyś ludzie.Jednak zbliżały się wakacje i po tygodniu wyrzucili mnie na bruk.Szwędałam się przez wiele miesięcy,ale nowych opiekunów już nigdy nie znalazłam.W zamian za to odkryłam Sforę Psiej Duszy.
Nick na howrse.pl: kelly

Od Nesty:
Nari i Nula dostają po 20ż.

P.S.
Są problemy z dodaniem nowych członków. Dodam później.
P.S. od Bronx'a
U mnie wszystko działa dobrze więc dodałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz