niedziela, 25 sierpnia 2013

Od Rose i Szaszy

Od rana myślałem co by tu zrobić.W końcu wymyśliłem.Było po południe.Poszedłem po Rose.
-Witaj!
*****
- Cześć- powiedziałam przytulając Saszę
***
-Ładnie wyglądasz..
***
- Dzięki, rozumiem, że to miał być komplement? - zapytałam śmiejąc się
***
-Tak-zaśmiałem się.
Poszliśmy do Ogródka di Amore.
****
- A tak w ogóle, to jak Twoja łapa? - zapytałam
***
-Dobrze jest sprawna,ale jeszcze trochę bólu czuć.
Usiedliśmy.
*****
- A jak Riki i Roko?
***
-Gdzieś tam latają.Roko szalony,a Riki też szalona-zasmiałem się.
Po chwili poszedłem na chwilę gdzieś.Przyniosłem sarnę,zające,kwity.
-Proszę to dla ciebie.
****
- Dziękuję, ale nie musiałeś - powiedziałam z uśmiechem
***
-Wiem,ale chciałem,abyś była zadowolana...
***
Zaśmiałam się, byłam szczęśliwa, że mam tak dobrego przyjaciela...
***
-Mam nadzieje,że zrobiłem wszystko dobrze...
****
- To masz dobrą nadzieję - powiedziałam - całkiem dobrze to zaplanowałeś
***
-Dziękuję!-uśmiechnąłem się.
Pocałowałem suczkę.
******
W pewnej chwili podbiegli Riki i Roko.
***
Popatrzyli na nas dziwnym wzrokie.
-Ach ta miłość!-powiedziała Riki.
-Fuj!-powiedział Roko.
-Riki,Roko,a wy co tu robicie?-zapytałem.
******
Roko dumny odpowiedział:
- Śledzimy was.
- Tak, widzieliśmy tato, że coś robiłeś i chodziłeś w te i tamtą stronę.
***
-Ehh...Macie mnie-zaśmiałem się.
Po chwili Riki zapytała:
-To wy jesteście w końcu parą czy nie?
-Nie...-powiedziałem.
****
- To my już chyba pójdziemy mamy jeszcze coś do zrobienia - powiedziała Riki
- Tak, to pa - powiedział Roko i popędził
***
-Cześć!-odpowiedzieliśmy.
Po Rose powiedziała
*****
- Oni to mają te pomysły - zaśmiałam się
***
-No własnie...-uśmiechnąłem się-Co byś chciała porobić?
*****
- Nie wiem - powiedziałam, zamyśliłam się
***
Przytuliłem samicę.
-Wiesz,że Cię kocham co nie?
****
- Wiem - powiedziałam
***
Po chwili przytuliłem sunię i popatrzyłem jej w oczy.
******
- Ja Ciebie też kocham - powiedziałam po chwili
***
Jąkałem się.Nie wiedziałem co powiedzieć.
-Czy...czy...czy zostaniesz...moją ....partnerką?
Rose popatrzyła na mnie.
*****
Nie wiedziałam co powiedzieć, ale po chwili namysłu powiedziałam:
- Tak
***
Przytuliłem ją i pocałowałem.
-Dziękuję-szepnąłem jej w sierść.
*****
- Kocham Ciebie - przytuliłam się do Saszy
***
-Myślisz,że pasujemy do siebie?
*****
- Raczej tak - powiedziałam - ale co powiedzą na to Riki i Roko?
***
-Riki na pewno powie,że cudownie,że jesteśmy razem,a Roko,Roko na pewno też się ucieszy.
******
- No to miejmy nadzieję, że tak będzie
***
-Miejmy...Wiedziałaś,że chcę Cię o to zapytać?
*****
- Nie, nie spodziewałam się
***
-To dobrze...Miała być niespodzianka.
*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz