piątek, 31 maja 2013

Od Alexa

Przechadzałem się po lesie , osamotniony , pozbawiony nadziei o znalezieniu nowego domu . Wędrowałem coraz dalej , wkraczając na zupełnie obce mi tereny . Nagle przed moimi oczyma mignęła jakaś postać. Zobaczyłem, że to samica . Momentalnie owa istota podeszła się do mnie .
- Witaj , kim jesteś?
Wypowiedziała podejrzliwie .
- Alex , a Ty . ?
Rzekłem do samicy .
- Jestem Nesty , miło mi .
Uśmiechnęła się delikatnie .
- Mnie również .
Odpowiedziałem .
- Szukasz może sfory ?
Spytała samica .
- Tak , szukam .
Sapnąłem .
- To dołącz do mojej .
Zaproponowała , wlepiając we mnie wzrok .
- Naprawdę , mogę . ?
Zapytałem nie mogąc uwierzyć.
- Oczywiście .
Rzekła .
- No dobrze .
Uśmiechnąłem się , raptownie oglądając się za siebie.

< Nesty, dokończysz?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz