poniedziałek, 27 maja 2013

Od Szena - Cd historii Bleu


- Jasne. - odpowiedziełem z radością. - Ale w co się pobawimy?
- Pomyślmy... - zamyślił się chwilę a następnie klepła mnie łapą i powiedziałą - gonisz.
Bleu zaczęła uciekać a ja ją goniłem. Gdy byłem już dość blisko skoczyłem aby ją zatrzymać. Oboje wylądowaliśmy na ziemi i zaczęliśmy się śmiać. Wstałem i otrzepałem się z piasku. Spojrzałem na Bleu i powiedziałem teraz ty gonisz po czym zacząłem uciekać. Bleu od razu wstaął i zaczęła mnie gonić. Biegłęm w kierunku jeziora. Gdy już wybiegłem z lasu potknąłem się i zacząłem staczać bo jeziorko było trochę niżej. Kulałem się tak chwilę po czym wpadłem do wody. Szybko z niej wyszedłem, stanąłem na brzegu i otrzepałem się z wody. Spojrzałem na pagórek. Bleu stała i śmiała się. Uśmiechnąłem się do siebie po czym szybko podbiegłem do niej. Samica spojrzałą na mnie pytająco a ja skoczyłem na nią chcąc ją przewrócić ale tym razem oboje zaczęliśmy się staczać do wody.

<Bleu?, zaraz wylądujemy w wodzie XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz