wtorek, 21 maja 2013

Od Tequilli

Dzisiaj gdy doszłam do sfory, akurat było rano, przez
Gestą mgłe która zakrywała drzewa, nic nie widziałam.
Nagle ujrzałam suczkę Nesty. Która jak widać lepiej radzi
Sobie z mgłą niż ja.
Spojrzała na mnie.
- Witaj.
- Witam, jestem Teqilla .
- Miło mi, jestem Nesty.. Jesteś nowa ?
- Tak.
Suczka Alfa odwróciła się, robiła jeden krok do przodu, i zmierzyła wzrok na mnie.
- Chodż za mną.
Zgodziłam się. Zrobiłam kilka dużych kroków i już widziałam jaskinie.
- O to twoja jaskinia, chodźmy do niej. A następnie gdy mgła zniknie , odprowadzę Cię po Sforzę.
Zgodziłam się , ponieważ jestem zawsze pełna energi.
Jak mgła znikła, razem z Nesty wyruszyliśmy do wodopoju.
W drodze spotkaliśmy Ki i Diablo.
- Cześć Nesty !
Powiedziała Ki, zmierzając w naszą stronę.
- Cześć Diablo, Ki. Chcę wam przedstawić nowego członka, Teqillę.
Ki i Diablo spojrzeli na mnie.
- Witaj, Teqillo. Jestem Diablo a to moja partnerka, Ki.
- Miło mi was poznać, gratuluję tobie Ki.
- Ah, dziękuję.
Gdy obejrzyliśmy całą Sforę.
Nesty zaprowadziła mnie do Wysepki di Amore. Było przepięknie.
Nesty spojrzała na mnie.
- Mam nadzieję że sobie poradzisz już dalej ?
- Tak
- Okej, to ja myślę że znajdziesz przyjaciól.
- Tego to nie wiem, ale może.
Nesty tajemniczo odwróciła się i poszła dalej.
Krzyknęła
- Do zobaczenia.
Poszłam do swojej jaskini, lecz przypadkowo potkłam się o kamień, wpadłam do nieznanej jaskini, ujrzałam Ki.
- Witaj.Przepraszam za wpadkę
Nie mogłam wstać, zauważyłam że mam chyba złamaną tylną łapkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz