czwartek, 23 maja 2013

Od Bronxa - CD historii Nesty





Spojrzałem na zamarzniętego Blood'a a potem na Nesty. Wiedziałem, że jest silna ale tego się po niej nie spodziewałem. Nesty poprosiła mnie bym pilnował Blood'a, zgodziłem się. Usiadłem obok bacznie obserwując powoli topniejącą bryłę lodu gdy Nesty niosła Diablo do jednego z lekarzy. Lód powoli zamieniał się w wodę, ale działo się to na prawdę powoli. Po kilku godzinach poczułem się zmęczony. Położyłęm się wcziąż patrząc na wielką kostkę lodu. Było to dość nudne, tak patrzeć jak Blood po mału odmarza ale powiedziałem Nesty, że będę go pilnować więc nie mam wyboru. W końcu jednak oczy zaczęły mi się trochę zamykać ze zmęczenia. Prawie zasnąłem gdy nagle lód zaczął trochę pękać. Wstałem szybko czekając na to co się stanie. W końcu lód pękł całkowicie uwalniając Blood'a. Prędko poprosiłem Mie, która akurat byłą na łące, by pobiegła po Nesty. Blood kasłął chwilę po czym rozejrzał się do okoła. Jego wzrok zatrzymał się na mnie. Samiec warknął więc przygotowałem się do obrony a on zaczął się powoli podnosić.

<Nesty, Blood CD?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz