sobota, 25 maja 2013

Od Blue i Ki - CD historii Diablo

Pobiegłam za nim.
- Nie odchodź!- krzyczałam.- To nie tak jak myślisz!
- A jak?- zapytał ostro Diablo.
Wtedy wtrącił się Blue:
*******
- Ona kłamie! - krzyknąłem. - Mówiła, że wcale cię nie kocha i nie chce mieć z tobą szczeniaków!
Ki chciała coś powiedzieć, ale Diablo odepchnął ją warcząc głucho i uciekł.
*****
Zawołałam szczeniaki i zaczęłam biec. Gdy już go dogoniłam zapytałam go:
- Można było oprowadzić inną samicę, lecz własnej ciężarnej parterki juź przypilnować nie można, co?!
Diablo nie odpowiedział. Nagle przybiegli do nas Nesty z Blue, który odrazu zaczął mówić:
*******
Wyjaśniłem coś Nesty, która po chwili zastanowienia odbiegła. Zahipnotyzowałem Ki i powiedziałem nią:
- Jesteś beznadziejny! Nie chcę być już z tobą, zostaw mnie raz na zawsze!
I drapnąłem pazurami Ki Diablo. Samiec zapiszczał i uciekł do swojej groty, gdzie zamknął się tarczą z ognia.
******
Zahipnotyzowana przez Blue nie miałam pojęcia o tym co mówie, ale wiedziałqm, że to jego wina. Pobiegłam do groty, ale Diablo nie chciał mnie wpóścić. Choć w głębi duszy czułam, że wie , że to nie moja wina...
( Diablo? Wybaczysz mi...?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz